JAK-Marketing Dialog powstał w 2006 roku dzięki doświadczeniu osób, które od wielu lat pracują jako specjaliści
w dziedzinie sprzedaży, finansów, promocji, reklamy, psychologii. Celem JAK-Marketing Dialog jest wspieranie w rozwoju osób, liderów, zespołów, kadr szkoleniowych, menadżerów i organizacji
w procesie rozwoju.
Znajomość wielu branż, oryginalne sposoby komunikacji, pasja, energia, zaangażowanie w swoją pracę oraz
indywidualne podejście do każdego z naszych klientów, to podstawowe cechy, które nas wyróżniają.
Opieramy się na prostych i skutecznych rozwiązaniach, tworząc
i realizując dialog dwukierunkowy. Naszą współpracę rozpoczynamy zawsze od rozpoznania potrzeb, określenia celów, które gwarantują
konkretne i trwałe efekty.
Proces szkoleniowy składa się z niezbędnych etapów:
-
przygotowanie wstępnej oferty
- zbadanie i analiza potrzeb szkoleniowych – sprecyzowanie optymalnego zakresu szkoleń
- opracowanie programu szkoleniowego
- organizacja szkolenia (logistyka miejsca, transport dla grupy, przygotowanie zaproszeń dla uczestników szkolenia)
- opracowanie materiałów i pomocy szkoleniowych
- przeprowadzenie szkolenia według zatwierdzonego programu
- podsumowujący raport poszkoleniowy
Nasza firma wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów oferując usługi coachingowe, szkoleniowe i doradcze.
Nasz sukces to sukces i zadowolenie Klienta.
Przygotowanie szkoleń
Metoda naszej pracy opiera się na nauce poprzez działanie i współpracę. Tworząc inspirujący dialog, opieramy się na prostych i skutecznych rozwiązaniach.
Metody stosowane w trakcie szkoleń:
- Wykład - teoretyczny prowadzony w formie aktywnej prezentacji. Trener zachęca szkolone osoby do aktywnego uczestnictwa. Ten element to 30 do 40% całości szkolenia. Minimum 60 % zajmą ćwiczenia indywidualne i grupowe, zajęcia praktyczne i warsztatowe.
- Dyskusja - trener pełni funkcję moderatora, naprowadza i inspiruje grupę do dyskusji na tematy związane z przedmiotem szkoleniem.
- Burza mózgów - pozwala w krótkim czasie uzyskać różnorodne nowatorskie pomysły, dzięki którym można znaleźć optymalne rozwiązania.
- Casy study - analiza przypadków - metoda interpretacji określonych zdarzeń rzeczywistych bądź opracowanych na użytek określonego problemu.
- Praca w grupach - pozwala na doskonalenie kompetencji komunikacyjnych i aktywizuje wszystkich uczestników zajęć.
- Ćwiczenia - odgrywanie ról, burza mózgów, pytania, symulacja, analiza przypadku, filmowanie i ocena materiału.
- Konsultacje indywidualne - przedmiotem konsultacji może być każdy aspekt działalności zawodowej - umiejętności, wiedza, postawa.
Jesteśmy przekonani, że współpraca z nami przyniesie Państwu oczekiwane korzyści i zapewni właściwy kierunek rozwoju Państwa Przedsiębiorstwa.
Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych — Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi nr: 2.10/00051/2010
Doradztwo
|
|
Oferujemy usługi doradcze. Proponujemy nasze usługi w zakresie doradztwa przy projektach:
-
krótkoterminowych np: przygotowanie wstępnej oceny przedsiębiorstwa, tworzenie analizy firmy, systemów wdrożeniowych
- długoterminowych np. opracowanie strategii, opracowanie i dopasowanie usług doradczych oraz zarządczych (w formule outsourcingu) w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi
|